Halaman

Rabu, 24 Mac 2010

Pengenalan


Bismillahirahmanirahim...Sebagai pembuka kata. Dengan kehadiran Blog yang berjudul Ikut Dang Bahang Rambang(IDBR) dapat saya memanfaat ape yang saya inginkan, apa yang saya tahu, dan apa yang akan diberikan kepada saya. Saya akan cuba menulis apa saja yang saya rasa nak tulis.saya juga akan mempamirkan apa saya yang saya rasa menarik.Semua yang saya lakukan ini mengikut citarasa saya sendiri. Sekadar suka-suka dan sebagai rekod peribadai saya.

Munkin IDBR nih dapat mengeratkan saya dengan kawan-kawan yang sedia ada. Atau dapat mencari kenalan baru yang mempunyai sebarang pandangan atau pendapat tetang sebarang masalah , isu atau ape saja yang berkaitan dengan kehidupan dan dapat kite kongsikan bersama.

Siapa yang berminat saya alu-alukan untuk turut serta bersama-sama meletakkan apa saja karya yang anda suke. bla...bla...bla....(x tau ape nok tulis) sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan